Politica retur

Potrivit Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul are dreptul sa notifice in scris compania ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a produselor de catre client.

In cazul in care S.C. Koakh Solutions S.R.L. livreaza un produs gresit sau un produs defect, clientul are obligatia de a anunta si a returna produsul in 48h de la data primirii. In acest caz cheltuielile de transport fiind suportate de catre S.C. Koakh Solutions S.R.L.

Returnarea produselor se face completand formularul de retur  sau trimitand o solicitare scrisa la adresa de e-mail sesizari@secfire.ro care trebuie sa contina: Nume, Prenume, Telefon, Email, Numar Factura, Data Facturii, Produs(e), Motivul Returnarii, Solutia Aleasa (inlocuire produs/banii inapoi) Banca si Contul IBAN in cazul solicitarii contravalorii.  Numai cererile scrise vor fi luate in considerare.

Returul produselor se face cu aceasi firma de curier rapid cu care a fost livrat. Toate produsele trebuie sa fie in cutii, cu etichetele originale, fara urme de folosire, in forma originala pentru a putea fi returnate. Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. nu sunt acceptate pentru returnare. Alaturi de produsul returnat in colet trebuie sa se afle si o copie a facturii.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice, iar cheltuielile de retur vor fi suportate de catre client.